Опубліковувач

Obsługa osób bezrobotnych w trakcie trwania epidemii Koronawirusa

      UWAGA KOMUNIKAT
            
Powiatowego Urzędu Pracy w Głubczycach
 
Z uwagi na występujący stan zagrożenia epidemiologicznego KORONAWIRUSEM Powiatowy Urząd Pracy w Głubczycach wprowadza z dniem 12 marca 2020 roku zmiany organizacji pracy urzędu.

PROSIMY ABY OSOBY POWRACAJĄCE Z ZAGRANICY, szczególne z rejonów gdzie występuje ognisko zakażenia wirusem COVID-19, w celu rejestracji jako osoba bezrobotna NAJPIERW SKORZYSTAŁY Z MOŻLIWOŚCI KONTAKTU TELEFONICZNEGO.
 
PAMIĘTAJ jeżeli:

- WRÓCIŁEŚ W OSTATNIM CZASIE Z ZAGRANICY z rejonów, gdzie występuje ognisko zarażenia koronawirusem

JESTEŚ Z OTOCZENIA TEJ OSOBY i chcesz załatwić sprawę w urzędzie najpierw zadzwoń
 
nr tel. 77 485 20 37 lub 77 485 85 37
 
WAŻNE !!! Jeżeli posiadasz inny tytuł do ubezpieczenia zdrowotnego (np. jako członek rodziny) nie musisz się rejestrować w Urzędzie Pracy.
Do ubezpieczenia zdrowotnego może Cię zgłosić pracujący małżonek!!!
 
Załatw swoją sprawę w urzędzie korzystając z usług elektronicznych. Przez Internet możesz m.in.:
• zarejestrować się jako osoba bezrobotna ( REJESTRACJA INTERNETOWA ) - szczegóły na stronie internetowej https://www.praca.gov.pl
• zarejestrować ofertę pracy,
• przesłać wniosek dot. oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi oraz zezwolenia na pracę sezonową cudzoziemca,
• znaleźć ofertę pracy,
• przesłać pismo do urzędu poprzez:
- platformę ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/PUP_GLUBCZYCE)
- e-mail: opgl@praca.gov.pl

Profil zaufany
• Aby skutecznie załatwić sprawę w urzędzie przy wykorzystaniu usług elektronicznych opisanych wyżej, musisz potwierdzić swoją tożsamość, np. za pomocą profilu zaufanego.
• Być może jesteś już w gronie ponad 5 milionów Polaków, którzy posiadają taki profil.
• Jeżeli jednak nie posiadasz profilu zaufanego, to korzystając z usług bankowości elektronicznej oferowanych przez Twój bank, możesz w prosty sposób taki profil założyć bez wychodzenia z domu, gdyż Twoja tożsamość została już zweryfikowana przez bank.

Jeżeli nie możesz skorzystać z usług elektronicznych  wróciłeś właśnie z zagranicy, zarejestruj się korzystając z wydzielonego specjalnie stanowiska dla osób powracających z zagranicy po uprzednim kontakcie telefonicznym z pracownikiem urzędu
 
77 485 20 37   lub   77 485 85 37
 
•  W celu utworzenia profilu zaufanego po zalogowaniu się na stronie Twojego banku odszukaj sekcji dotyczącej zakładania takiego profilu.